lunes, 30 de noviembre de 2009

-COED 30/11/2009-


Descripció


Avui hem seguit amb les exposicions de Territori. Com ja he comentat amb anterioritat en altres entrades al bloc, tots disposem de sis minuts per poder exposar. Els companys i els temes que juntament amb mi la meva companya hem exposat hem sigut (per ordre d’exposició).
Helena Vall i Ethel Nogués: Girona. Ciutat de llegendes. Ciutat màgica
Sonia Pérez i Mireia Toro: Sant Boi Solidari.
Òscar Garcia i Martí Villegas: Llegendes de Tremp i Berga.
Helena San José i Laura Cazorla: El parc natural de Collserola.
Óscar Valverde i Rafa Moya: Terrassa Modernista.


Reflexió

M'ha semblat un treball molt interessant. La meva companya Helena Vall i jo, vam decidir enfocar aquest treball en un dels aspectes que vam considerar més interessants de Girona: les seves llegendes.
Considero que des de fa uns anys ençà les llegendes i les rondalles típiques de cada poble es tenen força arraconades ja que són considerades com quelcom antic i desfasat.
Gràcies a la realització d’aquest treball he pogut arribar a conèixer el perquè de molts dels símbols més representatius de Girona.
Considero també que vam fer un bon treball, que el PPT era clar i entenedor i que el petit tríptic que vam repartir contribuia al total coneixement de les llegendes que havíem explicat. Un aspecte positiu que també m’agradaria destacar de la nostra exposició és que vam clavar el temps: 6,oo minuts!

Aprofundiment

M’agradaria relacionar la nostra exposició amb frases que Eulàlia Bosch va dir a la seva conferencia titulada: Fer de mestre i que remarquen molt la necessitat d’arrelar-nos allà d’on som.
- Hem d’ajudar als infants a que trobin el seu lloc.
- Aprendre a viure a la teva ciutat és aprendre a viure a totes les del món.
- Cal una ciutat entera i col·laboradora.

No hay comentarios:

Publicar un comentario