lunes, 21 de diciembre de 2009

-COED 21/12/2009-


Descripció


Aquesta ha estat la darrera sessió de Comunicació Oral Escrita i Digital.
Avui han finalitzat les exposicions de territori, hem entregat els fulls d'autoavaluació de les recitacions dels poemes i les avaluacions de les diferents exposicions de Territori i dels debats.
Un cop entregat tot, ens hem acomiadat d’en Xavier Àvila (professor de GITIC) i de la Lluïsa Cirera (mestra de COED) que ens han guiat i acompanyat per una millor adequació a l’entorn de la facultat i en l’aprenentatge de les seves respectives assignatures.


Reflexió

Pel que fa a les exposicions de territori m’agradaria d’estacar la que feia referència a Jaume I ja que crec que els hi ha sortit força bé, malgrat els nervis del moment...
M’ha reconfortat veure com un tema històric pot ser tractat des de diverses vessants per tal d’aconseguir captar l’atenció del públic. La Mª Eulàlia i la Beatriz ho han fet tot explicant anècdotes de la vida d’aquest personatge històric.
M’han donat una lliçó. M’han demostrat que no hi ha temes poc interessants o poc motivadors, sinó que el que fa que un tema connecti amb el públic són els oradors.


Aprofundiment

Com bé he dit abans no hi ha tema poc interessant, sinó professor que el converteix en poc atractiu. Així doncs trobo que es essencial saber motivar als nens i a l’hora estar motivats nosaltres mateixos per tal d’impartir una bona educació.
M’agradaria compartir amb vosaltres dos enllaços (estan en castellà) que parlen sobre la aquest tema. El primer que tracta directament la motivació i l’automotivació i l’altre en el que de moment s’especifiquen 27 de les 101 tècniques conegudes a dia d’avui per tal de reforçar la motivació dels infants:

http://www.estudiantes.info/Blogs/tecnicas/2008/03/cmo-motivar-un-alumno.html

http://www.estudiantes.info/Blogs/tecnicas/2008/03/formas-de-motivar-los-estudiantes.html

No hay comentarios:

Publicar un comentario