sábado, 26 de diciembre de 2009

-Destaca dues activitats-

L’activitat que més m’ha agradat realitzar a sigut la de l’animació mitjançant PowerPoint ja que era una activitat oberta i cadascú podia fer lliure ús de la seva creativitat a l’hora de crear-la. Vaig decidir fer una animació amb un disseny minimalista però que alhora fos atractiva a la vista. Crec que vaig aconseguir-ho i estic molt orgullosa del resultat final.


(Si cliqueu a la imatge us reconduirà cap a l'entrada corresponent)


L’altra activitat que destacaria és la de l’anàlisi de l’anunci ja que l’he trobat una activitat molt entretinguda i laboriosa. Ràpidament vaig saber quin anunci volia analitzar ja que vaig pensar que el de Loterias y apuestas del Estado era un anunci innovador i del que podria treure suc. La meva sorpresa va arribar un cop vaig descobrir que l’anunci havia tret la idea d’un vídeo musical i que hi havia moltes campanyes a d’altres països que també havien copiat l’estètica.


(Si cliqueu a la imatge us reconduirà cap a l'entrada corresponent)

No hay comentarios:

Publicar un comentario