sábado, 26 de diciembre de 2009

-Valoració del Blog-

Primerament m’agradaria destacar el fet de que considero que he anat aprenent i millorant molt a l’hora de gestionar el meu Blog. També em sento orgullosa de la presentació que aquest té, considero que és un disseny minimalista i elegant que facilita la recerca del que es busca. Si miro cap enrere, puc dir que he après a utilitzar molts recursos que abans desconeixia i que a dia d’avui em semblen molt útils. A més a més considero que bona part d’ells m’ajudaran a facilitar i a documentar la meva futura tasca professional.

Mitjançant aquest Blog he pogut arribar a constatar, una vegada més, la importància que tenen les noves tecnologies al dia a dia de qualsevol individu.

També m’agradaria destacar que en algun moment m’ha estat difícil ser conscient de que el Blog era una tasca gairebé diària a realitzar, ja que mai abans a l’escola o a la universitat havia treballat tant directament amb les TIC.

El balanç que faig del Blog doncs es molt positiu i sé del cert que l’introduiré a la meva vida quotidiana i fins i tot en la meva futura vida professional.




No hay comentarios:

Publicar un comentario