viernes, 4 de diciembre de 2009

-COED 4/12/2009-


Descripció

A la classe d’avui hem escoltat 15 noves recitacions. Hem iniciat també la tercera jornada de debats amb el cas extraordinari de que avui érem dos grups per exposar,

-El primer debat, que ha tractat de L'escolarització obligatòria fins als 18 anys; l'equip en contra, estava integrat per la Norma Augusto, el David Cortés, l'Ariadna Garcia, la Irene Recio i la Laura Sánchez, i l'equip a favor format per l'Elena Carmona, l'Alba Estragué, l'Eva Gómez, la Marta Juny i l'Helena Ruiz

-El segon debat, que ha tractat de La informatització a les aules; l'equip a favor estava compost per Judith Carrique, la Maria Garcia, l'Eva Ladevesa l'Anna Llongueras,i la Lorena Padilla, i l’equip en contra estaba format per: la Natalia Carrique, l'Alba Casals, la Mar Gascó, la Núria Maldonado i per mi, l'Ethel Nogués.


Reflexió

M’agradaria destacar el fet de que a mesura que van passant les recitacions i els debats, la tècnica dels que exposen va millorant, em sorprèn veure com tots poc a poc ens anem submergint en un procés d’aprenentatge continu, on tots aprenem dels errors dels altres i intentem no cometre’ls. Trobo que això ens humanitza i ens dignifica molt com a persones. El treball col·laboratiu i l’aprenentatge constant són uns requisits fonamentals per tal d’arribar a ser un gran mestre.


No hay comentarios:

Publicar un comentario